، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

ماه کوچولوی من

زیبا ترین احساس دنیا

1393/2/11 16:17
نویسنده : مامان ملیکا
120 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی احساس قشنگیه وقتی بدونی خدا اینقدر دوستت داره که زیباترین ویزرگترین آرزوی هر زنی رو که موهبت مادر شدنه رو خدا نصیبت کرده و من الان احساس میکنم خوشبخت ترین زن روی زمینم که خدا تو فر شته کوچولو رو یهم هدیه داده خیلی احساس خوبیه که بدونی که یک فرشته کوچولو داره با نفس های تو نفس میکشه وضربان قلیش با ضربان قلب تو تنظیم شده عزیز دل مامان نمیدونی چقدر دوستت داریم و برامون مهمی اینقدر که من تمام زندگیم خلاصه شده روی شما و هیچ نگرانی ندارم جز سلامتی تو نفسم و هر روز دعا میکنم که زودتر این روزا و شبا تموم شه و شما گلم بیای پیشم بعدش دیگه هیچ غمی ندارم آخه مبدونی مامانی خیلی حساس شده و خیلی نگران سلامتی شماست ولی امیدم به خدای مهربونه که شما رو بهم داده عزیز دلمی

عزیزم بابا امیر میخواد سرویس خواب شما رو خودش درست کنه و اینقدر هر دوتامون ذوق داریم که حد نداره چون تا چند ماه دیگه یک مهمون کوچولو داره واسمون میاد که از همه دنیا بیشتر دوستش داریم گل مامان از اینجا دست مامانی و بابایی رو میبوسم که زحمت کشیدن و برای شما کلی وسیله خریدن قرار بود از وسیله های شما عکس بگیرم و یزارم اینجا ولی بعد به این نتیجه رسیدم که بزارم وقتی سیسمونی شما کامل شد عکساشو بزارم عشق مامان وقتی که لباسا و کفشایی که مامانی و بابایی برات خریدن و مامانی برای شما بافته رو میبینم و تو گلم رو توی اونا تصور میکنم ذوق مرگ میشم از خوشحالی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)