، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

ماه کوچولوی من

24 هفتگی

1393/2/11 16:16
نویسنده : مامان ملیکا
124 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز 24 هفته شده که شما تو دل مامانی هر روز که میگذره بیشتر وجود تو عزیز رو احساس می کنم مخصوصا تکونات که بیشتر شده و غیر خودم بابا امیر و مامانی فرشته هم با لمس شکمم متوجه تکونات شدن فدات بشم الهی وقتی باهات حرف میزنم آرومی و هیچ تکونی نمیخوری ولی وقتی سکوت میکنم شروع میکنی به تکون خوردن قربونت برم الهی

عزیز دلم یک شنبه با بابا امیر رفتم سونو گرافی دورت یگردم عسلم که اینقدر بزرگ شدی آقای دکتر بعد سونوگرافی گفت خیلی بیشتر از اونی که باید رشد کنی رشد کردی تپلی من تو این هفته عشقم باید 450 گرم باشه ولی شما 600 گرمی ماشالا امیدوارم همین جوری تو دل مامان رشد کنی تا وقتی که انشاالله به سلامت به دنیا اومدی اذیت نشی ماچبغلخیلی دوستت دارم عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)